تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

لیست باشگاه های سوارکاری اصفهان با آدرس و تلفن ☎️

  • کد خبر : 1064
  • 24 بهمن 1401 - 13:51
لیست باشگاه های سوارکاری اصفهان با آدرس و تلفن ☎️

در این مقاله قصد داریم لیست باشگاه های سوارکاری در اصفهان را معرفی کنیم . خواننده باید دقت داشته باشد ممکن است آدرس و تلفن باشگاه ها هنگام خواندن مقاله تغییراتی نسبت به زمان نگارش مقاله داشته باشد . بنابراین برای دریافت اخرین ادرس و شماره تماس هر باشگاه سوار کاری به ادرس پیج و […]

در این مقاله قصد داریم لیست باشگاه های سوارکاری در اصفهان را معرفی کنیم . خواننده باید دقت داشته باشد ممکن است آدرس و تلفن باشگاه ها هنگام خواندن مقاله تغییراتی نسبت به زمان نگارش مقاله داشته باشد . بنابراین برای دریافت اخرین ادرس و شماره تماس هر باشگاه سوار کاری به ادرس پیج و یا وبسایت باشگاه که در ادامه قرار داده شده است مراجعه کنید.

ردیفنام باشگاه سوارکاریآدرس باشگاه های سوارکاری در اصفهان
۱باشگاه سوارکاری شاهیناصفهان، زینبیه، اتوبان جاده اصفهان به سمت حبیب آباد، بعد از دهیاری علی آباد – کیلومتر۱۲ جاده اصفهان_ حبیب‌آباد
، جاده نجم آباد
برای ورود به اینستاگرام باشگاه سوارکاری شاهین کلیک کنید
۲باشگاه سوارکاری سمنگاناصفهان، خیابان جی شرقی ۵ کیلومتر، بعد از باغ رضوان،
سمت راست، داخل روستای جیلان آباد، روستای امین آباد دوم
برای ورود به اینستاگرام باشگاه سوارکاری سمنگان کلیک کنید
۶باشگاه سوارکاری پردیساناصفهان، جاده اصفهان شیراز، چهار کیلومتر بعد از سپاهانشهر،
مرغ، خیابان فردوسی، انتهای خیابان
برای ورود به اینستاگرام باشگاه سوارکاری پردیسان کلیک کنید
۷باشگاه سوارکاری ایران زمیناصفهان، جاده اصفهان به شهرضا، جاده اجر طلا،
دفتر اصفهان: خیابان مطهری، پلاک شصت و هفت
برای ورود به اینستاگرام باشگاه سوارکاری ایران زمین کلیک کنید
۸باشگاه سوارکاری پارادایساصفهان، کیلومتر ۱۵ جاده آبشار، بعد از روستای دشتی، روستای جار،
بعد از پمپ بنزین
برای ورود به اینستاگرام باشگاه سوارکاری پارادایس کلیک کنید

فواید سوارکاری اسب

در این جا چند مورد از فواید ورزش سوارکاری اسب برای سلامتی آورده شده است:

قدرت عضلات مرکزی بدن را افزایش می دهد.

یکی از قوی ترین عضلات یک سوارکار عضلات مرکزی بدن اوست. حفظ وضعیت قرارگیری صحیح نیازمند تمرین عضلات مرکزی علاوه بر عضلات پشت و سینه است. همچنین، برای حفظ تعادل روی اسب نیز عضلات مرکزی درگیر می شوند.

هماهنگی را بهبود می بخشد.

هماهنگی بدن یک مهارت مهم برای سوارکاری می باشد. نه تنها سوارکار نیازدارد تا حرکات بدنش را با اسب هماهنگ کند، بلکه او همچنین باید اسب را به مسیر درست و از روی موانعی مانند بشکه ها و نرده ها یا دور آن ها هدایت کند.

اعتماد را تقویت می کند.

برای یک سوارکار موفق بودن ، سوارکار باید رابطه ی مبنی بر اعتماد را با اسبش تقویت کند. اسب ها مانند هر حیوان دیگری می توانند غیرقابل پیش بینی باشند. اگر یک سوارکار در حین سوارکاری پرت شده یا صدمه دیده باشد، نیاز به تلاش زیادی دارد تا آن اعتماد قبلی را مجددا به دست آورد. در آموزش اسب سواری شما باید روی اعتماد سازی با اسب تان تمرین کنید. یادگیری اعتمادسازی نه تنها درمورد اسب و سوارکار بلکه درمورد تمام روابط انسانی نیز حائز اهمیت است.

ذهن را به کار می اندازد.

برخلاف فعالیت های بیهوده ای مانند تماشای تلویزیون، اسب سواری شما را از لحاظ جسمی و روانی به فعالیت وا می دارد. انجام فعالیت روانی یک مزیت مهم سوارکاری است. همانطور که یادمی گیرید با اسب تان ارتباط برقرار کنید، حرکات را اجرا کنید، و بر موانع غلبه کنید، مغزتان اطلاعاتی را درمورد اینکه چطور این کارها را انجام داده اید ذخیره می کند. همانطور که به یادگیری چیزهای تازه ادامه می دهید، مغزتان اطلاعات را ذخیره خواهد کرد بنابراین شما می توانید آن کار را دوباره انجام دهید و حتی شاید دفعه ی بعد بهتر از قبل. 

مهارت های حل مسئله را تقویت می کند.

همانطور که در توانایی سوارکاری تان پیشرفت می کنید، ممکن است چالش یک دور پرش ، سوارکاری تریل(صحرایی) ، یا نمایش اسب را پشت سر بگذارید. با هدایت اسب تان شما باید در مهارت های حل مسئله حرفه ای شوید. اگر اسب تان تمایل به اطاعت از فرمان های شما را ندارد باید سریعا فکر کنید که چطور ایمن بمانید و اسب تان را کنترل کنید.

برای درج تبلیغ و اضافه کردن نام باشگاه سوارکاری خود از قسمت تماس با ما اقدام کنید
لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=1064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page