تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

سبدگردانی ارز های دیجیتال (کریپتوکارنسی) خوب یا بد!|قرارداد سبدگردانی ارز دیجیتال

  • کد خبر : 763
  • 01 بهمن 1401 - 8:33
سبدگردانی ارز های دیجیتال (کریپتوکارنسی) خوب یا بد!|قرارداد سبدگردانی ارز دیجیتال

مهارت‌گستر یک آموزشگاه خوب که برای آموزش ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود. اینجا کلیک کنید تا آموزشگاه ارز دیجیتال را ببینید. توصیه‌های مهم: ۱) برای سبدگردانی اگر به شخص اعتماد ندارید سبد بهش ندید. توجه داشته باشید چه کریپتو کارنسی در حساب خودتون باشد چه در حساب سبدگردان می تواند ان را به حساب خودش منتقل […]

مهارت‌گستر یک آموزشگاه خوب که برای آموزش ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود. اینجا کلیک کنید تا آموزشگاه ارز دیجیتال را ببینید.

توصیه‌های مهم:

۱) برای سبدگردانی اگر به شخص اعتماد ندارید سبد بهش ندید. توجه داشته باشید چه کریپتو کارنسی در حساب خودتون باشد چه در حساب سبدگردان می تواند ان را به حساب خودش منتقل کند و شما در بسیاری از کشور ها نمی توانید در محاکم قانونی سرمایه خود را برگردانید چون قوانین این حوزه در بسیاری کشورها تعریف نشده و یا در حال تغییر است

۲) اگر سبد میخواید بدید به کسی حتما سرمایه تون داخل اکانت خودتون باشه و کد گوگل‌اتنتیکیتور دست خودتون باشه. از واریز سرمایه به حساب شخص جدا خودداری کنید. در کریپتو اگر واریز به حساب دیگری انجام دادید اون دارایی دیگه مال شما نیست. از صرافی هایی استفاده کنید که انتقال ارز در انها حتما نیاز به کد گوگل‌اتنتیکیتور و یا کد های چند مرحله این است که فقط به ایمیل و شماره که فقط و فقط شما به ان دسترسی دارید باشد . باید مطمئن شوید سرمایه شما بدون اطلاع شما قابل انتقال از حساب شما به حساب فرد دیگری نیست .

۳) پلتفورم‌ها و وبسایت‌هایی که سودهای بالا در ازای معرفی (رفرال) یا استیک دارایی میدهند به احتمال ۹۹٪ کلاهبرداری هستند. مثلا: ۱۰۰ تتر بذار تو این وبسایت روزی ۵٪ سود بگیر !

۴) اگر حرفه‌ای نیستید از اهرم بالا استفاده نکنید. چه خودتان و چه سبد گردان.

۵) این حوزه و قوانین ان بسیار پر ریسک است توصیه می شود به هیچ و جه سرمایه بزرگی به ان وارد نکنید

۶) تصور یکشبه پول دار شدن باعث می شود سرمایه فعلی خود را نیز از دست دهید و فقیر تر هم شوید.

۷) قوانین ارز های دیجیتال را به روز دنبال کنید ممکن است به علت یک قانون حتی انتقال دارایی ها هنگام انتقال توسط نهاد های نظارتی فریز شود و از دسترس شما خارج شود. بنابراین اخبار این حوزه را به روز دنبال کنید .

سخن پایانی : در حوزه ارز های دیجیتال اگر اشنایی کامل به این حوزه و قوانین مدیریت سرمایه و تجربه چند ساله ندارید، وارد این حوزه نشوید. ممکن است به دام افراد شیاد بیافتید که در قالب وعده سود های بالا شما را گول بزنند و کل سرمایه شما را از دسترس شما خارج کنند.

اگر یک قرار داد سبدگردانی با سبدگردان بنویسید که وکیل شما و افراد با تجربه در حوزه کریپتو ان را هم زمان بررسی کنند شاید با رعایت شرایط خاص بتوانید به صورت اصولی مقدار کمی از سرمایه خود در قالب سبد گردانی روی حساب خود به شخص دیگری واگذار کنید. ولی به هر حال این کار به افراد با تجربه و دانش پایین در این حوزه به هیچ وجه توصیه نمی شود .

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درسته کد گوگل اتنتیکیتور و شناسایی دو مرحله فقط باید دست خودمون باشه نه سبد گردان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page