تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
3

بهرتین اموزشگاه های برنامه نویسی پایتون در اصفهان و تهران

  • کد خبر : 782
  • 04 بهمن 1401 - 10:08
بهرتین اموزشگاه های برنامه نویسی پایتون در اصفهان و تهران

در این مقاله سعی شده است بهترین آموزشگاه های کشور در زمینه برگزاری دوره آموزشی زبان برنامه نویسی Python معرفی گردند. رتبه بندی ذیل حاصل بررسی های فراوان و تحقیقات انجام شده توسط این پایگاه طی ۶ ماه گذشته می باشد. لطفاً در نظر داشته باشید رتبه بندی ذیل لزوماً به معنی تایید یا عدم […]

در این مقاله سعی شده است بهترین آموزشگاه های کشور در زمینه برگزاری دوره آموزشی زبان برنامه نویسی Python معرفی گردند. رتبه بندی ذیل حاصل بررسی های فراوان و تحقیقات انجام شده توسط این پایگاه طی ۶ ماه گذشته می باشد. لطفاً در نظر داشته باشید رتبه بندی ذیل لزوماً به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آموزشگاه های فوق نیست. ضمناً لازم به ذکر است فهرست بهترین ها طی ارزیابی های مستمر به تناوب به روز رسانی می گردد.

اموزشگاه مهارت گستر در اصفهان

آموزشگاه مهارت گستر با هدف آموزش تخصصی و تربیت نیروی متخصص در علوم مختلف مرتبط به برنامه نویسی و توسعه نرم افزار فعالیت می کند. اساتید این آموزشگاه همگی کسانی هستند که خود برنامه نویس هستند و تجربه طولانی مدتی در اجرای پروژه های نرم افزاری دارند. شما به عنوان کسی که به یادگیری علوم فوق و یا فعالیت به عنوان برنامه نویس و متخصص تولید نرم افزار علاقه مند هستید می توانید از دانش و تجربه این اساتید در قالب دوره های آموزشی ارائه شده توسط این آموزشگاه بهره مند شوید.

https://maharatgostar.com/

☎️☎️ شماره تماس مهارت گستر :
۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲

کندودر تهران

آموزشگاه مهندسی کندو تلاش دارد تا با ارائه آخرین تکنولوژی های آموزشی براساس سرفصل های بین المللی به روز، امکان دسترسی به امکانات آموزش مهندسی شبکه و برنامه نویسی در سراسر ایران را برای تمام اقشار فراهم سازد که در این راه تسهیلاتی چون تاسیس شعبه های گوناگون، گسترش امکان آموزش مکاتبه ای و مجازی، آموزش های سازمانی و انتشار کتاب های آموزشی را به کار خواهد بست.

http://www.cando1.com

سماتک در تهران

مرکز آموزشهای تخصصی ICT شرکت سماتک، با بیش از ۱۹ سال سابقه با هدف ارائه آموزش های تخصصی و تربیت نیروهای کارآمد در حوزه ICT در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردیده است. این مرکز با در اختیار داشتن اساتید با تجربه و دارای گواهینامه های بین المللی، امکانات آموزشی مجهز برای اجرای دوره های آموزشی مطابق با استانداردهای بین المللی، لابراتورهای ویژه اجرای دوره های سیسکو و بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای آموزشی، تاکنون بسیاری از دانشجویان و متخصصان رشته کامپیوتر را تحت آموزش های خود قرار داده است.سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی ISO 9001:2008 از سال ۱۳۸۳ در سماتک استقرار یافته است.

http://www.sematec-co.com

خانه برنامه نویسان

بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه آموزش دوره های تخصصی IT، ما را بر آن داشت تا تحت عنوان خانه برنامه نویسان دوره های مورد نیاز مخاطبان IT را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار کنیم.

http://programmershouse.ir

ارژنگ

مؤسسه آموزش عالی آزاد ارژنگ با سابقه ای درخشان در ارائه دوره های آموزش تخصصی فناوری اطلاعات فعالیت خود را ۸ سال پیش در قالب مرکز آموزش های پیشرفته رمیس آغاز نمود. برگزاری دوره های تخصصی شبکه و امنیت، توسط زبده ترین اساتید ایران که خود عمدتاً در بزرگترین پروژه های فناوری اطلاعات کشورمشغول فعالیت هستند،در آزمایشگاه های مجهز و با تجهیزات پیشرفته با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو شد. درخواست های مکرر برای افزوده شدن دیگر دوره های تخصصی IT و نیز اصرار به حفظ و افزایش کیفیت برگزاری دوره ها مجموعه رمیس را بر آن داشت تا در قالبی جدید و تخصصی فعالیت آموزشی خود را ادامه دهد و به این ترتیب مؤسسه آموزش عالی آزاد ارژنگ متولد شد. به منظور فراهم آوردن تجربه دلچسب حضور در دوره های آموزشی تخصصی بین المللی، ارژنگ اقدام به عقد قرارداد همکاری با معروفترین برگزار کنندگان دوره های آموزشی از قبیل LPI و CIW نموده است.

https://arjang.ac.ir

زبان برنامه نویسی پایتون Python چیست؟

زبان برنامه نویسی Python یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیاست.

از زبان برنامه نویسی پایتون می توان در محدوده وسیعی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزارهای مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور زبان پیتون دارای کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آنها در عرض چند روز ممکن می باشد! پایتون همچنین یک زبان بر اساس مجوز های نرم افزار آزاد و اپن سورس می باشد.

کدهای نوشته شده در زبان برنامه نویسی Python در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس ، ویندوز ، مک ، و حتی گوشی های موبایل و … قابل اجرا می باشد. لازم به ذکر است که زبان برنامه نویسی پایتون در شرکت ها و سازمانهای بزرگی چون ناسا ، گوگل ، یاهو و … بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه نویسی به زبان پایتون تقریبا ساده است. اگر شما با یکی از زبان های برنامه نویسی آشنایی داشته باشید میتوانید در عرض چند روز برنامه نویسی مقدماتی با پایتون را فرابگیرید. یادگیری پایتون الزاما نیازی به پیش زمینه برنامه نویسی ندارد و تنها پیش نیاز آن علاقه مندی به فن برنامه نویسی است.

برنامه های پایتون مثل زبان PHP قابل اجرا روی اغلب پلاتفورم هاست (حتی پلی استیشن). پایتون یک سینتکس Syntaxt شبیه گفتار ساده انگلیسی دارد، مثل PHP با حدود ۶۰ واژه کلیدی که جزو ساده ترینها است.

” چرا زبان پایتون را انتخاب کنیم “

زبان پایتون این امکان را برای برنامه نویسان فراهم می کند تا نسبت به زمانی که از دیگر زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند، برنامه ها را در تعداد سطرهای کمتری بنویسند.

دستورات پایتون همچون دستورات زبان انگلیسی، بسیار آسان هستند.

زبان پایتون این امکان را برای برنامه نویسان فراهم می کند تا نسبت به زمانی که از دیگر زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند، برنامه ها را در تعداد سطرهای کمتری بنویسند.

پایتون بر اساس یک سیستم تفسیری اجرا می شود، به این معنی که به محض نوشتن کد، اجرا می شود. این مسئله به این معناست که پروتوتایپ می تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد.

زبان برنامه نویسی پایتون می تواند بعنوان یک روش رویه ای، یک روش شی گرا یا یک روش عملی در نظر گرفته شود.

به دلیل حمایت مالی شرکتها و جوامع ، پایتون کتابخانه های بسیار خوبی دارد که می توانید با استفاده از آنها در وقت صرفه جویی کنید.

از مهمترین امور رایج در حال حاضر در دنیای کامپیوتر , رایانش ابری (Cloud Computing)، یادگیری ماشین (Machine Learning) و داده های کلان (Big Data) است که به بسیاری از سازمانها کمک می کند تا فرآیندها و گردش کار خود را تغییر داده و بهبود ببخشند.

زبان پایتون بعد از زبان R دومین ابزار مورد استفاده برای علم داده و تجزیه و تحلیل است. بسیاری از پردازشهای داده در سازمانها فقط از طریق زبان پایتون انجام می شود

زبان پایتون به قدری انعطاف پذیر است که به برنامه نویس این فرصت را می دهد تا تفکر جدیدی را امتحان کند. شخصی که در زبان پایتون تبحر دارد می تواند تلاش کند تا چیزی متفاوت از قبل بسازد.

زبان پایتون , برنامه نویس را در ایجاد هر نوع برنامه محدود نمی کند.

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page