تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

بهترین آموزشگاه پتینه اصفهان با ادرس تلفن و نظرات

  • کد خبر : 779
  • 04 بهمن 1401 - 9:17
بهترین آموزشگاه پتینه اصفهان با ادرس تلفن و نظرات

پتینه در اصطلاح به معنای کهنه کاری است؛ اما در عمل به هر تغییری که در سطح ظاهری اشیا ایجاد می‌شود، پتینه گفته می‌‌گویند. شاید جالب باشد که بدانید، هر چیزی می‌تواند در دسته پتینه جای گیرد. اصلی‌ترین عنصر هنر پتینه رنگ است. با استفاده از رنگ و بافت، می‌توان سطوح مختلف را به زیبایی […]

پتینه در اصطلاح به معنای کهنه کاری است؛ اما در عمل به هر تغییری که در سطح ظاهری اشیا ایجاد می‌شود، پتینه گفته می‌‌گویند. شاید جالب باشد که بدانید، هر چیزی می‌تواند در دسته پتینه جای گیرد.

اصلی‌ترین عنصر هنر پتینه رنگ است. با استفاده از رنگ و بافت، می‌توان سطوح مختلف را به زیبایی تزئین کرد، ترک‌ها و خرابی‌های آن را پوشاند، اجسام بی‌رنگ و بی‌‍روح را به سلیقه، خلاقیت و ذوق بی‌‌‌‌‌اندازه شخصی دیزاین کرد.

اصالت این هنر به کشور ایتالیا برمی‌گردد. پتینه سبک‌‌های مختلف و متنوعی دارد. سبک‌هایی مانند پتینه ایتالیایی، پتینه فرانسوی، دکوپاژ و کهنه‌کاری از جمله آن‌ها هستند.

شما در این هنر می‌توانید اشیا و لوازم کهنه و قدیمی خود را با استفاده از روش‌های پتینه کاری، به اشیایی زیبا، مدرن و خلاقانه تبدیل کنید.

پتینه‌ کاری هنر پرکاربرد برای ایجاد بافت های زیبا و بی نظیر بر روی سطوح مختلف مانند سفال، شیشه، چوب و سطوح فلزی و یا سطح دیوار می باشد که با استفاده از آن می توان به تزئین این سطوح پرداخت . استفاده از پتینه سبب ایجاد روحیه و نشاط در محیط اطراف می گردد و توصیه می شود برای تزئین سطوح از آن استفاده شود. روش های مورد استفاده در آموزش پتینه دارای انواع متنوعی است که از آن جمله می توان به ایجاد ترک ، کهنه کاری و تکنیک دکوپاژ اشاره کرد که هر یک از این تکنیک ها را می توان بر روی سطوح مختلفی مانند چوب ، شیشه و یا سفال اجرا کرد. در این دوره شما با تکنیک ها و متریال های مختلف آشنا شده و پس از اتمام دوره قادر به اجرای انواع پتینه های مدرن و زیبا با مواد مختلف خواهید بود. همچنین به همه شما عزیزان گواهی معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد.

مزیت شرکت در دوره پتینه کاری اصفهان

شرکت در دوره پتینه ما می‌تواند به شما مهارت‌های کافی برای گرفتن پروژه‌های جدید و کار کردن به صورت مستقل را بدهد.

پس از اتمام این دوره آموزشی، تبدیل به یک متخصص می‌شوید که می‌توانید از طریق آموزش هم کسب درآمد کنید.

با استفاده از مهارت‌هایی که در این دوره آموزشی می‌آموزید، می‌توانید وسایل قدیمی را تبدیل به یک طرح مدرن کنید که در هر دکوراسیونی قابلیت استفاده دارد.

از طریق به کارگیری مهارت‌های آموخته شده در دوره آموزش پتینه اصفهان می‌توانید دیوارها و سقف محیطهای مختلف را به شیوه ای جذاب تزیین کرده و یک فضای مثبت را به وجود آورید.

گسترده بودن دامنه هنر پتینه کاری باعث می‌شود که شما بتوانید انواع ایده‌های شخصی خود را در قالبهای مختلف اجرایی کنید.

پس از شرکت در دوره آموزش پتینه اصفهان با روش‌های مختلف اجرای این هنر آشنا می‌شوید.

دوره آموزش پتینه کاری برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی هر فردی که به زیبایی علاقه داشته باشد و بخواهد با هنر خود، خانه یا فضای زیباتری را برای خود یا دیگر افراد به وجود آورد، می‌تواند از آموزش‌های دوره ما استفاده کند. همچنین افرادی که در زمینه‌هایی مانند طراحی داخلی، مجسمه سازی، سفالگری، طراحی ظروف، نقاشی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی کار می‌کنند؛ می‌توانند از آموزش‌های ارائه شده در دوره پتینه کاری بهره مند شود.

افرادی که در دوره پتینه موسسه ما شرکت می‌کنند، پس از اتمام دوره می‌توانند وارد بازار کار شده و پتینه کاری را بر روی بسترهای مختلف مانند چوب، دیوار، سقف، سفال و شیشه انجام دهند. همچنین توانایی کار با ابزارهای مختلف را به دست می‌آورید که قدرت مانور شما را برای اجرای پتینه کاری افزایش می‌دهد. در کنار این موارد، با توجه به آموزش‌هایی که در این دوره آموزشی به شما داده می‌شود، خلاقیتان هم در این زمینه بهبود پیدا کرده و می‌توانید ایده‌های بهتری را پیاده سازی کنید.

☎️☎️ شماره تماس اموزشگاه پتینه در اصفهان :

🔰 همایش رایگان + دوره تخصصی پتینه (۴۸ ساعت اموزشی)
✅اموزشگاه رسمی و زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای
✅اساتید مجرب و حرفه ای
🎯تمرین در محیط واقعی بعد از دوره علاوه بر اموزش کارگاهی و عملی حین دوره
🎯۶ ماه پشتیبانی بعد از پایان دوره
بخشی از سرفصل ها :
✴️آشنایی با انواع رنگهای قابل کاربرد در پتینه
✴️ابر و باده تک رنگ و دو رنگ روغنی
✴️پتینه سطوح صاف،گچبری،پلی استر(اکریلیک و روغنی) کالرواش
✴️پتینه کالچه،ایتالیایی،انواع خمیر های برجسته سازی و معرفی شرکت های سازنده مختلف.
✴️ابزارهای مختلف پتینه ایتالیایی و نحوه اجرا
✴️تکنیک های ورق طلا به صورت حرفه ای،آشنایی با انواع ورق طلا
✴️کهنه کاری ورق،ابزار خشتی
✴️تکنیک های چینی کاری، آنتیک کاری و توتکالی
✴️انواع موتیف های سقفی و دیواری و نکات مهم اندازه گیری
✴️نقاشی و اجرای متیو و طرح های مختلف نقاشی دیواری و شیوه های انتقال طرح
✴️میکروسمنت (طرح بتن)
✴️تکنیک های چوب،مبلمان و کهنه کاری چوب
استوکو
✴️انواع طرح سنگ های تخصصی (فیروزه،مرمر،تراورتینو،اونیکس و گلدبلک)
سنگ سازی مدرن
و….

🔎 اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش رایگان و یا دوره اصلی:
☎️ ۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲

ادرس : اصفهان – سه راه حکیم نظامی

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. دوره پتینه قیمتش و استاد عالی بود تجربه خوبی بود مخصوصا ۶ ماه پشتیبانی کاری که بعد دوره بود نو کارهای اولی که گرفتم این پشتیبانی خیلی مفید بود برام

  2. دوره بعدی پتینه کی شروع میشه ؟

  3. ۳۰ ساغت دوره نزیک دو میلیون بود واقعا عالی بود ابن قیمت برای این دوره خیلی جایی پیدا نمیشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page