تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

بهترین آموزشگاه دوره تکنسین داروخانه و نسخه خوانی در اصفهان با ادرس، تلفن ☎️ و نظرات

  • کد خبر : 917
  • 18 بهمن 1401 - 10:42
بهترین آموزشگاه دوره تکنسین داروخانه و نسخه خوانی در اصفهان با ادرس، تلفن ☎️ و نظرات

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان مهارت جویان پس از یادیگری این دوره می توانند به عنوان تکنسین داروخانه شروع به فعالیت کنند و ار حقوق و مزیای این شغل در بازار کار بهرم مند شوند . در پایان دوره مدرک معتبر به مهارت جویان داده خواهد  شد. ☎️☎️ اطلاعات اموزشگاه فنی و حرفه ای دوره […]

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان

مهارت جویان پس از یادیگری این دوره می توانند به عنوان تکنسین داروخانه شروع به فعالیت کنند و ار حقوق و مزیای این شغل در بازار کار بهرم مند شوند . در پایان دوره مدرک معتبر به مهارت جویان داده خواهد  شد.

☎️☎️ اطلاعات اموزشگاه فنی و حرفه ای دوره تکنسین داروخانه در اصفهان

شماره تماس : ۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲

تکنسین داروخانه به داروساز کمک می نماید تا داروهایی را که بیمار سفارش می دهد آماده کند. تکنسین داروخانه وظیفه دارد تا داروها را با هم مخلوط نماید و نسخه ها را از بیمار دریافت نماید. در حقیقت در داروخانه‌های بزرگ که همه روپوش سفید می‌پوشند، تمایز تکنسین داروخانه یا نسخه خوان از دکتر داروساز کمی سخت است. در ظاهر شبیه به هم هستند و وظایفی مشابه به هم انجام می‌دهند. اما علیرغم این تشابه ظاهری تفاوت‌های زیادی میان وظایف تکنسین داروخانه و داروساز وجود دارد؛ تکنسین یا دستیار داروخانه که در عرف با عنوان نسخه‌خوان هم شناخته می‌شود به نسبت دکتر داروساز وظایف متعدد و عمومی‌تری بر عهده دارد. با این وجود تکنسین نقش مهم و غیرقابل‌انکاری در پیشبرد کار داروخانه و خدمت به بیمار بر عهده دارد.

این دوره آموزشی در بسیاری از کشور های پیشرفته مانند آمریکا و و کشور های اروپایی دوره های آموزشی برای این حرفه یکی از ملزومات شروع به کار در این حرفه است. امروزه داروخانه ها بدون داشتن مدرک و انجام دوره های کارآموزی در داروخانه اجازه استخدام به افراد را نمیدهند. به همین دلیل آموزشگاه های معتبر سراسر کشور شروع به برگزاری این دوره های آموزشی کرده اند. لذا علاقه مندان به حرفه تکنسین داروخانه می توانند با ثبت نام در دوره آموزش تکنسین داروخانه و دریافت مدرک در سطح ملی و بین المللی در این حرفه شروع به کار کنند.

سرفصل ها

۱- اشکال دارویی :

قرص ،شربت و آمپولها و انواع تزریقها و روش تزریق ،شیافها و کپسولها ، اسپری ها و …

۲- قوانین ومقررات دارویی:

داروهای با نسخه و بدون نسخه و تفاوت قوانین در کشورهای مختلف و مقدار تحویل داروهای بدون نسخه در داروخانه تعریف دوز سمی دارو و دوز درمانی دارو و اینکه کدام داروها پنجره درمانی کوچکی دارند و نباید با دوز بالا مصرف شوند.

۳- نامگذاری داروها :

تکنسین داروخانه در اموزشگاه ما با نامگذاری ژنریک یا جهانی دارو و نامگذاری دارو در شورها و شرکتهای مختلف آشنا میشود.

۴- دیابت :

نحوه تشخیص دیابت، علائم دیابت و آزمایشهای مناسب برای هر نوع دیابت، انواع دیابت و تنظیم داروهای اصلی و داروهای کمکی در دیابت و حتی تنظیم دوز انسولین در بیماران دیابتی و نیز کمک به بیمارانی که در اثر تجویز نادرست دیابت به کما رفته اند در دوره تکنسین داروخانه در مجتمع امورشی ما آموزش داده میشود .

۵- چربی خون :

نواع چربی خون و چربی مفید و مضر خون و تعادل بین اینها و داروهای رده های مختلف و اثر آنها بر هر کدام از چربی ها در دوره تکنسین داروخانه در مجتمع امورشی ما به صورت مشروح بیان می گردد .

۶- بیماریهای قلبی:

آشنایی با فشارخون نرمال و تعریف فشار خون بالا، استیج بندی فشار خون و دسته های مختلف دارویی و اینکه هر بیمار با شرایط خاص خودش به کدام دسته دارویی نیاز دارد، بررسی عوارض و فواید هر دسته دارویی و نیز آشنایی با نارسایی احتقانی قلب و انواع آنژین و گلدن تایم نجات بیمار قلبی و داروهای مورد استفاده در این زمان طلایی، در دوره تکنسین داروخانه در مجتمع امورشی ما ،آموزش داده میشود .

۷- ضد دردها

ضد دردهای موجود در ابزار ایران و جهان اعم از ضد دردهای مخدر و ضد دردهای غیر استروییدی ضد التهابی و دسته استامینوفنهای داخل و خارج ایران در این دوره آموزش داده میشود.

۸- بیماریهای گوارشی :

آشنایی با انواع بیماریهای گوارشی و داروی لازم همراه با تنظیم دوز دارو در دوره آموزشی تکنسین داروخانه اموزشگاه ما آموزش داده خواهد شد.

۹- کورتونها

آشنایی با کورتونها و نحوه و میزان مصرف و عوارض هر کدام از کورتونها و تداخلات دارویی

۱۰- داروهای چشمی

داروهای چشمی ،نحوه مصرف و نحوه تنظیم دوز داروها و عوارض و تداخلات دارویی در دوره تکنسین داروخانه آموزش داده میشود.

۱۱- داروهای متفرقه

در این رده از داروها داروهای آسم و آنتی بیوتیکها و داروهای سیستم ادراری ،تناسلی و کلیه داروهای موجود در داروخانه شرح داده میشود.

۱۲- داروهای مغز و اعصاب :

داروهای مورد نیاز برای بیماران صرع و تشنج و تنظیم دوز این داروها و داروهای روان پزشکی به صورت مشروح برای تکنسین دارخانه توضیح داده میشود.

۱۳- راهکارهای نسخه خوانی/ یادیگری کار با نرم افزار داروخانه

نحوه نوشتن نسخه های متفاوت پزشکان برای تکنسینهای داروخانه آموزش داده شده و نمونه هایی از خطوط پزشکان قدیمی و جدید بررسی میشود.

☎️☎️ اطلاعات اموزشگاه فنی و حرفه ای دوره تکنسین داروخانه در اصفهان

ادرس : اصفهان بزرگمهر

شماره تماس : ۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲

جهت مشاوره رایگان پیش از پرداخت هر گونه وجه تماس بگیرید

شرایط اقساط و قیمت بسیار مناسب .

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بهترین قیمت و کیفیت کلاسشون. خدایی دمتون گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page