تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

چگونگی دریافت وام مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل

  • کد خبر : 597
  • 30 آذر 1401 - 19:12
چگونگی دریافت وام مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل

اگر شما هم به دنبال دریافت وام از طریق اخذ گواهی مهارتی فنی حرفه ای در رشته تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. گام نخست برای دریافت این وام اخد مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل از سازمان فنی حرفه ای است. بدین منظور باید ابتدا […]

اگر شما هم به دنبال دریافت وام از طریق اخذ گواهی مهارتی فنی حرفه ای در رشته تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. گام نخست برای دریافت این وام اخد مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل از سازمان فنی حرفه ای است. بدین منظور باید ابتدا در یک اموزشگاه ازاد فنی و حرفه ای که این دوره را به شما اموزش می دهند ثبت نام کنید و دوره تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را بگذرانید .

در ادامه با جزئیات بیشتر این موضوع و نحوه این کار را خدمت شما توضیح می دهیم .

ضوابط دریافت وام مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

دریافت وام با مدرک فنی حرفه ای مستلزم دارا بودن شرایطی است. یکی از مهم ترین شروط برای گرفتن این وام دارا بودن مدرک رسمی فنی حرفه ای است.

از دیگر شرایطی که برای اخذ این وام لازم است داشته باشید عبارتند از:

داشتن کارت پایان خدمت (برای آقایان)

بیکار بودن یکی از دیگر شروط لازم برای دریافت این وام است. در صورتی که بیمه کارفرمایی برای شما رد شود این وام به شما تعلق نمی گیرد.

عدم دریافت حقوق بازنشستگی

عدم اشتغال در سازمان های دولتی

حداقل سن برای دریافت این وام ۱۸ و حداکثر سن ۵۰ سال است.

از تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید استفاده نکرده باشید.

تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشید.

نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

یکی از مهم ترین پیش شرط ها برای دریافت این وام داشتن گواهینامه و مدرک رسمی فنی حرفه ای تعمیرات موبایل است.

برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای پس از این که در یک اموزشگاه معتبر دوره را گذارندید توسط اموزشگاه به ازمون رسمی فنی و حرفه ای معرفی می شوید و باید ازمون تئوری و عملی را در شته تعمیر موبایل با کسب نمره قبولی بگذارانید. پس از اخذ حداقل نمره قبولی گواهی نامه بین المللی فنی و حرفه ای برای شما صادر می شود این گواهی ارزش قابل توجهی دارد چرا که مزایایی متعددی دارد مانند :

مزایای استفاده از گواهینامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

✅💥مدرک فنی و حرفه ای بیانگر مهارت انجام یک شغل و یا حرفه بوده و دارای اعتبار در بیش از ۷۰ کشور را داراست.💥

✅دارای اعتبار به منظور احراز صلاحیت حرفه ای در بخشهای مختلف از جمله گرفتن مجوز کار و اشتغال از اداره تعاون و اداره….

✅احتساب ساعات آموزشی به عنوان سنوات تجربی در کارگاه ها ی مشمول طرح طبقه بندی مشاغل

ا✅ستفاده از مدرک فنی و حرفه ای جهت تسهیل در صدور ویزا بعنوان یک مدرک رسمی و بین المللی که در کشورهای عضو سازمان جهانی کار مورد پذیرش می باشد.💥

✅استفاده از گواهینامه مهارت به مدت ۹۰۰ ساعت جهت مهاجرت واعزام نیروی کار به خارج💥

✅جهت دریافت پروانه کسب در مشاغل مرتبط الزامی می باشد

✅امکان اخذ مجوز کار وتولید از سازمان جهاد کشاورزی ؛اداره صنایع و بازرگانی و اصناف و … با رعایت ضوابط مربوطه جهت دارندگان گواهینامه ها ی مهارت فنی و حرفه ای

✅جهت کسب وام مشاغل خانگی

✅جهت بیمه تامین اجتماعی حرفه های شاغلین خانگی ……

✅جهت استفاده از تسهیلات وام خود اشتغالی نزد صندوق کارآفرینی امید ، کمیته امداد ، بهزیستی، بنیاد شهید و سایر نهادها دولتی و غیر دولتی و بانک های عامل بر اساس ضوابط مربوطه

دریافت این مدرک مستلزم طی کردن مراحلی است.

۱-ثبت نام در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

در مرحله اول لازم است تا یک آموزشگاه معتیر تعمیرات موبایل که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور فعالیت می کند و مجوزهای لازم را از این سازمان دارد شناسایی کنید و در دوره های تعمیرات موبایل آن ثبت نام کنید.

دقت داشته باشید که امروزه آموزشگاه های بسیاری این دوره را برگزار می کنند توصیه می کنید مدت زمانی را صرف جستجو و بررسی آموزشگاه ها نمایید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که شرایط زیر را داشته باشد:

  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • امکان تمرین و تکرار طی دوره
  • آموزش عملی تعمیرات موبایل
  • آموزش صفر تا صد میاحث نرم افزاری و سخت افزاری
  • آموزش کامل اندروید و آیفون و سایر برندهای معتبر
  • آموزش توسط اساتید با تجربه و متخصص
  • امکان بازآموزیی دوره
  • پشتیبانی پس از دوره

توجه داشته باشید که اگر انتخاب آموزشگاه به درستی صورت نگیرد علاوه بر از دست دادن هزینه، زمان خود را نیز از دست خواهید داد.

۲-ثبت نام در آزمون های فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

پس از آنکه با صفر تا صد مهارت های تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل آشنا شدید حالا نوبت آن است که در آزمون های فنی حرفه ای تعمیرات موبایل ثبت نام و شرکت کنید.

آزمون های فنی حرفه ای به دو صورت کتبی و عملی به صورت سراسری برگزار می شوند. آزمون کتبی پیش نیاز آزمون عملی بوده و شما بایستی ابتدا نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب نمایید تا بتوانید در آزمون های عملی ثبت نام کنید. آزمون کتبی به صورت چهار گزینه ای برگزار می شود.

در صورت کسب نمره قبولی در آزمون کتبی نوبت آن است که در آزمون های عملی شرکت کنید. در این آزمون از شما خواسته می شود تا مورد و مشکلی در موبایل را در مدت زمانی مشخص، عیب یابی و تعمیر نمایید.

دقت داشته باشید که اگر شما در مدت زمان کمتری مشکل موبایل را عیب یابی و تعمیر کنید بدون شک نمره بالاتری کسب خواهید کرد.

قبولی در آزمون تئوری نیازمند کسب نمره ۵۰ و در آزمون عملی نیارمند نمره ۷۰ می باشد.

پس از آنکه نمره قبولی را کسب کردید پس از زمان ۳ تا ۶ ماه مدرک شما صادر شده و می توانید به صورت اینترنتی آن را دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. مطلب خوبی بود. میشه در مورد مبلغ وام هم بگید؟ممنون

    • بله درخواست شما توسط نویسنده مطلب بررسی و در صورت امکان مطلب کامل تر خواهد شد. با تشکر از ثبت نظر تون.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page