تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

درهای فرار پکیج‌فروشان دوره های بورس|خرید پکیج بورس

  • کد خبر : 760
  • 01 بهمن 1401 - 6:56
درهای فرار پکیج‌فروشان دوره های بورس|خرید پکیج بورس

منبع و نویسنده : اقای راد همین ابتدای متن خاطر نشان میکنم؛ نه همه آموزگاران و مدرسین شیاد هستند و نه همه کسانی که بخاطر خدماتشان (پکیج، آموزش، VIP، مشاوره، و …) پول دریافت میکنند. اما در ادامه به راه‌های فرار و فرافکنی‌های مدرسین اشاره میکنم. درهای فرار یعنی مواردی که مدرسین آن‌ها را بهانه […]

منبع و نویسنده : اقای راد

همین ابتدای متن خاطر نشان میکنم؛ نه همه آموزگاران و مدرسین شیاد هستند و نه همه کسانی که بخاطر خدماتشان (پکیج، آموزش، VIP، مشاوره، و …) پول دریافت میکنند. اما در ادامه به راه‌های فرار و فرافکنی‌های مدرسین اشاره میکنم.

درهای فرار یعنی مواردی که مدرسین آن‌ها را بهانه قرار میدهند تا اشتباهات خود یا روش معاملاتی را که آموزش دادند، پنهان کنند و اصطلاحا هنرجوی‌شان را بپیچونانند.

مثلا اگر به این مدرسین رجوع کنید و انتقاد کنید بدون دلیل موجه به شما میگویند باید استراژی خاص خود را پیدا کنید یا استراتژی که آموزش دادند را برای خود شخصی سازی کنید.

یکی دیگر از مواردی که از آن به عنوان بهانه و دست‌آویز استفاده میکنند مسئله تثبیت است. حتما تاکنون با این جمله زیاد برخورد کرده‌اید که در موقع شکست یک مقاومت مهم اما برگشت قیمت و شکست خوردن تحلیل میگویند “تثبیت نکرد” یا “کندل تثبیت” شکل نگرفت؛ در صورتی که نه کندل تثبیت و شرایط آن را دقیقا تعریف کرده‌اند و نه هیچ مثالی از تثبیت ِفیلدشده ارائه داده‌اند.

اگر در دوره‌ای شرکت کردید و در آن دوره فقط مثال‌های مثبت در راستای روش معاملاتی‌شان نشان شما دادند و همه تحلیل‌ها و مثال‌های فیلدشده را توجیه کردند طوری‌که انگار شما باید از آن‌ها جلوگیری میکردید یا اینکه میشده از آن تحلیل‌ها و معاملات شکست‌خورده جلوگیری کرد، آگاه باشید آن محتوا آموزش نبوده بلکه چیز دیگری بوده ‌…

دروغ بزرگی به عنوان استراتژی شخصی‌سازی شده

حتما شنیدید که بسیاری میگویند هر کس باید استراتژی شخصی خود را داشته باشد یا طراحی کند یا اینکه “من استراتژی فلان را طبق شخصیت و روان خودم تغییر دادم و شخصی سازی کردم” …

بسیاری این موضوعات را معمولا در مبحثی به نام روانشناسی ترید یا روانشناسی معاملاتی مطرح میکنند.

اما در بازاری که بسیاری از رازهایش تاکنون کشف و بدیهی شده، طراحی یک استراتژی معاملاتی سودده در بلندمدت کار یک متخصص است البته نه تریدرهای اینستاگرامی. منظور از تخصص، تخصص در علم آمار ِپیشرفته¹ و آنالیز ِداده² است که طبعا با دو یا حتی پنج سال فعالیت حاصل نمیشود.

کشوری با ذخایر نفت را در نظر بگیرید. ذخایر نفت این کشور محدود است. با گذشت زمان و توسعه کشور بسیاری از ذخایر نفت کشف شده و به بهره‌برداری میرسند. بازار مالی هم مثل این کشور است و ذخایر نفت در واقع همان استراتژی‌های معاملاتی محدودی و ظریفی است که میتوان کشف و از آن‌ها استفاده کرد. بعد از کشف یک استراتژی معاملاتی، آن استراتژی برای چند سال کارایی دارد اما بعدا از کار می‌افتد همانطور که ذخایر ِنفت یک چاه نفت محدود است و بالاخره تمام میشود. همچنین دقت کنید در ابتدای اکتشافات، اول منابع بدیهی نفت کشف میشوند و هر چه میگذرد کشف منبع نفت جدید در کشور سخت‌تر میشود. بنابراین این منابع و استراتژی‌های معاملاتی محدود هستند.

حال تصور کنید کسی به شما بگوید نحوه برداشت نفت از یک چاه نفت را شخصی‌سازی کرده‌ام. همین‌قدر خنده‌دار است.

بازار مالی خانه خاله نیست که برای چیدمان وسایلش تصمیم بگیریم. ترید هم یک کار تفننی نیست. شخصی‌سازی در بازار مالی هیچ پایه و اساس علمی ندارد. اگر این موضوع را از کسی شنیدید، ایمان بیاورید گوینده چیزی نمیداند و برای شما در بلندمدت ضرر به همراه می‌آورد فارغ از آنکه در چند معامله به شما سیگنال سوددهی داده باشد.

منبع و نویسنده : اقای راد

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page