تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

بهترین دوره جوشکاری در اصفهان با ادرس و ☎️ و نظرات

  • کد خبر : 740
  • 27 دی 1401 - 7:46
بهترین دوره جوشکاری در اصفهان با ادرس و ☎️ و نظرات

آموزش جوشکاری مهارت جوشکاری ، به اینگلیسی ( welding training) یکی از پردرآمد ترین رشته های حوزه تاسیسات میباشد که زیر مجموعه های این رشته شامل برق الکترونیک، co2، آرگون میباشد. آموزش جوشکاری از شغل های پردرآمد فنی است که بازار کار خوبی دارد. اکثر شرکت های بزرگ صنعتی مانند: شرکت نفت، گاز، پتروشیمی، شرکت […]

آموزش جوشکاری

مهارت جوشکاری ، به اینگلیسی ( welding training) یکی از پردرآمد ترین رشته های حوزه تاسیسات میباشد که زیر مجموعه های این رشته شامل برق الکترونیک، co2، آرگون میباشد.

آموزش جوشکاری از شغل های پردرآمد فنی است که بازار کار خوبی دارد. اکثر شرکت های بزرگ صنعتی مانند: شرکت نفت، گاز، پتروشیمی، شرکت های خودروسازی می تواند مکان مناسبی برای جوشکار باشد. یک جوشکار ماهر باید توانایی شناخت انواع فلزات، بکارگیری روش مناسب جوشکاری، کار با ابزارهای مختلف جوشکاری، شناخت و نحوه کارکرد انواع دستگاه های جوشکاری را داشته باشد.

انواع دوره های جوشکاری :

دوره آموزش جوشکاری برق SMAW

دوره آموزش جوشکاری CO2  جوشکاری MAG,MIG

آموزش جوشکاری آرگون TIG

آموزش بازرسی جوش

آموزش جوشکاری از صفر تا صد

جوشکاری یکی از تخصصی ترین رشته های فنی است و انجام آن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد بنابراین برای ورود به بازار کار در این زمینه باید آموزش جوشکاری را به صورت حرفه ای .بگذرانید. بهترین و سریعترین روش برای فراگرفتن حرفه ،جوشکاری شرکت در دوره آموزش جوشکاری در آموزشگاهی معتبر است آموزشگاههای فنی زیادی دوره جوشکاری را برگزار می کنند..در آموزشگاهی ثبت نام کنید که به مهارت آموزان صفر تا صد جوشکاری را آموزش می دهد و آنها را آماده ورود به بازار کار می کند. شناخت دستگاه های مختلف جوشکاری، آموزش جوشکاری TIG بدون فیلتر شناخت انواع گازهای محافظ آموزش کار با heater و….به طور معمول از سرفصلهای دوره آموزش جوشکاری است

در انتخاب آموزشگاه جوشکاری به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام ثبت نام در دوره های آموزش جوشکاری انتخاب آموزشگاه جوشکاری نباید صرفاً بر اساس هزینه دوره جوشکاری تعیین شود. البته این عامل بسیار مهم است اما بسیاری از جزئیات دیگر را باید در نظر گرفت. از جمله نکات مهمی که هنگام ثبت نام دوره جوشکاری باید مد نظر بگیرید عبارت اند از مجهز بودن آموزشگاه جوشکاری به ابزارها و دستگاه های لازم برای جوشکاری، تجربه  اساتید، موضوعات ارائه شده، تعداد افراد حاضر در هر کلاس نوع و شیوه آموزش و … از میان ویژگی های بیان شده عملی بودن شیوه آموزش و مجهز بودن آموزشگاه جوشکاری بسیار مهم ! مثلاً ممکن است یک آموزشگاه دوره جوشکاری ارزان یا حتی دوره جوشکاری رایگان را برگزار نماید اما ممکن است طی دوره جوشکاری فرصت تمرین و کار عملی را نداشته باشید و تنها به صورت تئوری مباحث جوشکاری به شما آموزش داده شود.

☎️☎️ شماره تماس و اطلاعات بهترین اموزشگاه جوشکاری در اصفهان

آموزشگاه جوشکاری ما ازجمله آموزشگاه‌های معتبر جوشکاری کشور است که توانسته است به‌خوبی از عهده تجهیز فضای آموزشی خود جهت ارائه بهترین آموزش‌های جوشکاری برآید.. صنعت جوش و جوشکاری از روزگاران قدیم در تمدن‌های مختلف رواج داشته است و امروزه یکی از صنایع مهم در هر کشور به شمار می‌آید.

در این مرکز آموزشی سعی بر آن شده است تا در جهت افزایش راندمان آموزشی و نیز بالا بردن سطح تمرکز و رفاه هنرجویان، اقدامات متنوعی انجام دهد. بدین ترتیب که کارآموزان این آموزشگاه، هرکدام بهره‌مند از یک دستگاه و کابین جوشکاری بوده و کلیه متریال و لوازم ضروری به‌صورت نامحدود در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مربیان آموزشگاه جوشکاری ما  نیز برای انتقال هرچه بهتر مفاهیم و مهارت‌ها، تنها به ارائه آموزش به هشت کارآموز می‌پردازند. هم‌چنین این آموزشگاه توانایی اعزام مربی به محل و برگزاری دوره در خارج از ساعات اداری را نیز دارد.

فعالیت‌ها

همکاری با سازمان آموزش‌وپرورش جهت ارائه دیپلم به هنرجویان

ارائه آموزش افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

مجری آزمون‌های شرکت ملی گاز ایران

همکاری آموزشی با شرکت‌های دولتی و خصوصی و دانشگاه‌ها

☎️☎️ برای مشاوره رایگان و یا ثبت نام در دوره های تماس بگیرید

۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲

ادرس : اصفهان

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دوره جوش آرگون و co2 را شرکت کردم خوب بود و سریع دوره جمع و جور شد هر روز بود و سریع تونستم وارد بازار کار بشم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page