تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

بهترین آموزشگاه های فارکس در تبریز با آدرس و ☎️ و نظرات

  • کد خبر : 618
  • 03 دی 1401 - 11:08
بهترین آموزشگاه های فارکس در تبریز با آدرس و ☎️ و نظرات

ادرس و شماره تماس اموزشگاه ها در انتهای مطلب موجود است مقدمه این روزها همه جا صحبت از معامله در فارکس یا بازارهای مالی دیگر به گوش می خورد شاید از نگاه شما این کار بسیار ساده باشد تریدرهایی را ببینید که پشت لپتاپ می نشینند و خرید و فروش میکنند. این سادگی ظاهری خیلی […]

ادرس و شماره تماس اموزشگاه ها در انتهای مطلب موجود است

مقدمه

این روزها همه جا صحبت از معامله در فارکس یا بازارهای مالی دیگر به گوش می خورد شاید از نگاه شما این کار بسیار ساده باشد تریدرهایی را ببینید که پشت لپتاپ می نشینند و خرید و فروش میکنند. این سادگی ظاهری خیلی از افراد و به ویژه کسانی که به دنبال پولدار شدن سریع هستند را تحریک می کند تا وارد چنین بازی خطرناکی شوند. در کنار این عدم آگاهی که مردم عادی از فارکس ،دارند، سبب شده تا افراد سودجویی با عنوان کانال های سیگنال دهی یا با اسم استاد سعی کنند تا افراد مبتدی را گول بزنند. بهتر است به شما بگویم که معامله در فارکس آسان نیست و ریسک بالایی دارد اما اگر بتوانید آن را مانند یک شغل ببینید آن وقت میتوانید با صرف وقت زیاد در زمینه یادگیری با آموزش در یک اموزشگاه معتبر درآمد خوبی از این راه کسب کنید..

سوال:  برای گرفتن یک مدرک دانشگاهی حدود چهار سال درس میخوانید و در آخر مشخص نیست که آیا به وسیله آن بتوانید کسب درآمد کنید یا خیر؟ پس چطور انتظار دارید در بازار خطرناک فارکس ظرف مدت کوتاهی ثروتمند شوید؟

فارکس به دانش بالا مهارت زیاد و ریسک پذیری فراوانی نیاز دارد. پس توصیه میکنم مراحل آموزش را قدم به قدم و با دقت فراوان طی کنید تا بتوانید خودتان را برای حظور در فارکس آماده کنید.

چرا فارکس؟

اگر شما قصد دارید شغلی پیدا کنید که از طریق آن پول دربیاورید بهتر است ببینید عمق مالی آن شغل چقدر است یعنی ببینید ظرفیت درآمدی آن شغل چه مقدار .است مثلا اگر شما میخواهید یک رستوران بزنید باید ببینید که حتی اگر به بهترین رستوران شهرتان نیز تبدیل شوید چقدر میتوانید از آن درآمد کسب کنید. این نکته ای است که جوانها در هنگام انتخاب شغل کمتر به آن دقت میکنند. فرض کنید شما کارمند شهرداری شده باشید. در نهایت اگر با تمام تلاشتان بتوانید روزی شهردار شوید نهایتا چقدر حقوق شماست این نکته ای است که فارکس را از دیگر شغل ها متمایز میکند.

سپس

در واقع هر شغلی در بهترین حالت آن یک حد درآمدی دارد. اما فارکس این طور نیست. اگر در فارکس شما بتوانید روزانه فقط ۲۰ پیپ سود کنید و این مقدار با ۱۰۰۰ دلار بالانس و حجم معاملاتی ۰.۰۱ که معادل ۲ دلار است انجام شود، میتوانید آن را روز اول به ۴ دلار تبدیل کنید. . با اضافه کردن یک صفر به عدد اولیه سرمایه تان میتوانید ۴ دلار را به ۴۰ دلار تبدیل کنید حالا یک صفر دیگر که اضافه کنید ۴۰ دلارتان به ۴۰۰ دلار تبدیل خواهد شد با همان ۲۰ پیپ سود اولیه در واقع باید بگویم که میزان درآمد در فارکس انتهایی ندارد شما وارد دریایی میشود که هر چقدر بخواهید میتوانید از آن آب بنوشید. عمق مالی این بازار آنقدر زیاد است که هیچگاه به انتهای آن نمی رسید. البته این بدین معنی نیست که به اسانی می توان از این بازار کسب سود کرد. شما همزمان به دانش و تجربه برای کسب سود از این بازار نیاز مند هستید. بنابراین در ابتدای کار به هیچ وجه با سرمایه بالا وارد این بازار نشوید تا به تجربه کافی برسید .

فارکس چیست؟

به زبان ساده باید بگویم که فارکس یک سیستم بین المللی رسمی است که در آن خرید و فروش ارزها در برابر هم انجام میشود و قیمت ارزها در آن مشخص میشود. خرید – فروش یک ارز در برابر ارز دیگر. مثلا شما اگر میخواهید دلار بخرید باید مشخص کنید که دلار در برابر چه ارزی خریداری میشود به اینها جفت ارز می.گویند به مثالهای زیر توجه کنید:

 میزان برابری یورو در مقابل دلار EUR/USD

میزان برابری پوند در مقابل دلار GBP/USD

میزان برابری دلار در مقابل فرانک سوئیسUSD CHF

میزان برابری دلار در مقابل ین ژاپنUSD/JPY

همه بانکها، موسسات ،مالی شرکتهای بیمه و اشخاص حقوقی با هر میزان سرمایه در این بازار فعال هستند و به معاملات جفت ارزها میپردازند در این بازار صدها جفت ارز مختلف وجود دارد . اگر متوجه نوع این معاملات نشدید بهتر است یک مثال ساده تر بزنم. فرض کنید شما ۱۳۰۰۰ تومان دارید و میخواهید به یک صرافی بروید تا دلار بخرید. در واقع شما ریالتان را به صرافی میفروشید و دلار میخرید. این یک خرید و فروش جفت ارز .است حالا در این بازار که ۲۴ ساعته باز ،است قیمت جفت ارزها در برابر هم مدام در حال تغییر است و شما نیاز دارید بدانید که بهتر است کی و چطور روی این جفت ارزها معامله انجام پس از خرید مثلا دلار اگر قیمت آن افزایش پیدا کند میتوانید فورا آن را بفروشید و سود کنید.

فارکس در ایران

فارکس در ایران در چند سال اخیر از محبوبیت خاصی در بین معامله گران برخوردار شده است. از آنجایی که بازار فارکس نسبت به بازار بورس و ارزهای دیجیتال از نقدینگی بیشتری برخوردار است، دستکاری کمتری در آن رخ داده و معامله گران با رعایت مدیریت سرمایه صحیح هیچ وقت سرمایه خود را در آن از دست نمی‌دهند. برای این منظور فارکس بهترین روش کسب درآمد دلاری در ایران است و معامله گران از طریق بروکرهای معتبر می‌توانن وارد این بازار از ایران شوند. ورود به بازار جهانی فارکس از ایران امکان پذیر بوده و معامله گران ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

برای ورود به بازار فارکس نیار به انتخاب یک بروکر دارید اما چه نکاتی را باید برای انتخاب بروکر در نظر بگیریم :

تشخیص بروکر کلاهبردار از ظاهر سایت

طبیعتا یک بروکر فارکس برای اینکه بتواند قوی کار کند باید سرمایه گذاری میلیون دلاری داشته باشد. اولین جایی که این سرمایه گذاری خود را نشان می دهد ظاهر سایت بروکر است. شخصا سایتی را دیدم که ادعای بروکری داشت اما از سیستم مدیریت محتوای رایگان وردپرس استفاده می کرد طبیعی است که به چنین بروکری نباید اعتماد کرد.

پنل کاربری بروکر نیز می تواند در این مورد به شما کمک کند. اگر می بینید پنل کاربری بروکری که قصد کار کردن با آن را دارید ضعیف و پر از عیب و ایراد است سریع از آن خارج شوید. یک بروکر معتبر با نیت ماندگاری بلند مدت روی این موارد بسیار سرمایه گذاری می کند.

رگوله بودن بروکر فارکس

در کشورهای مختلف سازمان هایی وجود دارند که وظیفه قانون گذاری و نظارت بر بازارهای مالی مثل فارکس را دارند. اصطلاحا به این سازمان ها نهادهای رگولاتوری گفته می شود. به بروکری که از یکی از این نهاد مجوز داشته باشد، رگوله آن سازمان گفته می شود

سابقه فعالیت در بازار فارکس

اینکه بروکری تازه یک سال است که ثبت شده و شروع به کار کرده است هرچند دلیل بر کلاهبردار بودن آن نیست ولی ریسک کار را بالا می برد. همیشه سعی کنید با بروکرهایی کار کنید که سابقه چندین ساله در بازار را داشته باشند. این سابقه باعث می شود کیفیت کار بروکر نمایان شود و اگر ضعفی دارد منتشر شود. در حال حاضر آنقدر بروکر با سابقه در دسترس وجود دارد که نیازی به قبول ریسک کار با بروکر تازه وارد نیست.

تماس با اموزشگاه فنی و حرفه ای برای دوره فارکس در تبریز :

ابتدا مشاوره رایگان بگیرید سپس در دروه این اموزشگاه شرکت کنید . این اموزشگاه امکان مشاوره رایگان پیش از پرداخت وجه دارد :
سرفصل ها :

آموزش مفاهیم بازار فارکس – پرایس اکشن – تحلیل تکنیکال – فاندامنتال و …..

☎️☎️☎️

۰۹۲۱۴۳۹۴۶۵۰

مکان برگزاری:

تبریز- چهارراه آبرسان

برای رزرو وقت مشاوره رایگان و یا جلسه اول رایگان و یا ثبت نام در دوره اصلی تماس بگیرید

☎️☎️☎️

۰۹۲۱۴۳۹۴۶۵۰

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. دوره جامع بود. البته کنار اموزش خود آدم هم باید تجربه پیدا کند تو ترید. به هر حال دوره خوبی بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page