تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

بهترین آموزشگاه های فارکس در اصفهان+ آدرس و ☎ و نظرات

  • کد خبر : 625
  • 04 دی 1401 - 18:25
<strong>بهترین آموزشگاه های فارکس در اصفهان+ آدرس و ☎ و نظرات</strong>

ادرس و شماره تماس اموزشگاه ها در انتهای مطلب موجود است یکی از بهترین برگزارکننده‌ی دورهای آموزش فارکس، مهارت‌گستر است. چطور وارد بازار فارکس شویم؟ قبل از هر چیز بدانید اگر به شما گفته اند می توانید از طریق فارکس در مدت کوتاهی پولدار شوید به شما جمله نادرستی گفته اند. شما فقط و فقط […]

ادرس و شماره تماس اموزشگاه ها در انتهای مطلب موجود است

یکی از بهترین برگزارکننده‌ی دورهای آموزش فارکس، مهارت‌گستر است.

چطور وارد بازار فارکس شویم؟

قبل از هر چیز بدانید اگر به شما گفته اند می توانید از طریق فارکس در مدت کوتاهی پولدار شوید به شما جمله نادرستی گفته اند. شما فقط و فقط از طریق یک اموزش صحیح و تمرین و کسب تجربه بعد از یک مدت زمان معقول می توانید از اینگونه بازار ها در امد دلاری داشته باشید.

اما چطور باید وارد فارکس شویم شما برای اتصال به این بازار نیاز دارید که از طریق یک کارگزاری معتبر این کار را انجام دهید کارگزاری ها رابطه شما با بازار هستند آنها پلت فرمهایی را در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید معاملات را انجام دهید . ایرانیان زیادی امروزه در فارکس مشغول کار هستند ابتدا باید در یک کارگزاری معتبر ثبت نام کنید. پس از تأیید می توانید پولتان را در حسابتان واریز کنید و سپس به پلت فرم معاملاتی فارکس با یک سرچ دست پیدا کنید. برای پیدا کردن کارگزاری معتبر حتما در یک دوره اموزشی معتبر شرکت کنید اساتید دوره ها معمولا کارگزاری هایی که سابقه خوبی دارند و محیط مناسبی دارند را به شما معرفی می کنند.

📝👌🚀 ارائه مدرک معتبر و بین المللی
✅ برگزاری بهش از ۶۰ دوره فارکس در اصفهان
✅آموزش در آموزشگاه رسمی آزاد فنی و حرفه ای با سابقه درخشان

✅ امکان پرداخت شهریه دوره به صورت اقساطی

🔷🔷 حضوری 

☎️☎️ مشاوره رایگان و یا ثبت نام در دوره :

۰۳۱-۳۶۷۰۳۰۹۲ (مهارت گستر)

هنگام انتخاب بروکر فارکس به دنبال چه چیزی باشید ؟

برای انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان باید به موارد بسیاری از جمله: رگولاتوری و اعتبار، میزان اسپرد و کمیسیون معاملات، نرخ بهره، پلتفرم ارائه شده، لوریج، پشتیبانی سریع ( ترجیحا به زبان فارسی )، روش‌های واریز و برداشت آنی و … توجه داشته باشید. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را مختصرا بررسی خواهیم کرد:

رگوله بودن بروکر را دست کم نگیرید!

در بازار فارکس بروکرهای متعددی در حال فعالیت هستند. به همین دلیل نظارت بر صحت کار هر بروکر کار دشوار و حتی غیرممکنی است. به همین دلیل دولت‌ها برای حفظ امنیت مالی مردم خود، برای نظارت بر فعالیت بروکرها دست به ایجاد نهادهای نظارتی تحت عنوان رگولاتوری زده‌اند. با قرار گرفتن نام بروکرها در لیست منتشر شده برای بروکرهای رگوله شده، خطر کار با بروکر‌های نامعتبر بسیار کم می‌شود. به همین دلیل در سراسر دنیا نهادهای نظارتی این چنینی وجود دارند. این نهادها قدرت اعتبارنامه و شرایط پذیرش متفاوتی دارند.

پس قبل از انتخاب بروکر باید رگوله بودن یا اعتبار بروکر را به دقت بررسی کنید.

شما بر اساس نوع حساب معاملاتی که در کارگزاری مورد نظر خود باز میکنید برای هر معامله یک اسپرد یا کمیسیون باید پرداخت کنید که این مبلغ در کارگزاریهای مختلف کمی متفاوت است.

پلت فرم متاتریدر

فرقی نمی کند که شما در کدام کارگزاری ثبت نام می کنید چون همه یک پلت فرم ثابت به نام متاتریدر دارند که معاملات روی آن انجام می.شود احتمالا در ابتدا کار با آن برایتان کمی مشکل خواهد بود. قبل از شروع معاملات، بهتر است که کار کردن با متاتریدر را به طور کامل یاد بگیرید. خوشبختانه در این نرم افزار زبان فارسی پشتیبانی میشود.

حساب دمو

شما زمانی که تازه کار هستید و میخواهید در فارکس تجربه کسب کنید می توانید از حساب دمو استفاده کنید حساب دمو حسابی است که پول درون آن واقعی نیست یک پول مجازی است که کارگزاری به شما می دهد تا بتوانید استراتژی خود را آزمایش کنید. هر معامله گر مبتدی یا حتی حرفه ای زمانی که میخواهد استراتژی جدیدی را امتحان کند، ابتدا باید چند ماه با حساب دمو اقدام به معامله کردن کند. البته روشهای برنامه نویسی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید از استراتژی خود backtest بگیرید یعنی ببینید که این استراتژی در سالهای گذشته بازار چه عملکردی داشته است هر چند به دلیل پیچیده بودن این، کار برای افراد مبتدی بسیار سخت خواهد بود البته شما لزوما نیاز به backtest ندارید و میتوانید هر روز در بازار زنده روی حساب دمو استراتژی خود را تست کنید.

زمانی که شما موفق میشوید چند ماه متوالی در حساب دمو سود کنید تازه کم کم میتوانید وارد حساب واقعب شوید. البته به خاطر داشته باشید حساب دمو به دلیل آن که ضررش برایتان قابل لمس نیست، ممکن است کمی شما را فریب دهد. طبق تجربه معمولا اگر شما بتوانید در حساب دمو در یک ماه ۵۰٪ سود کنید با همان سیستم معاملاتی در حساب واقعی نهایتاً بتوانید ۱۰ سود کسب کنید. این کاهش سود نباید شما را ناامید کند زیرا این روال بازار است و کم کم با کسب تجربه و مسلط شدن به خودتان و بازار میتوانید نهایت سود را از معاملاتتان ببرید.

اهرم معاملاتی

اهرم معاملاتی چیزی است که اگر آن را به خوبی تنظیم نکنید میتواند درجا کل سرمایه شما را از بین ببرد در واقع میزان حرکت ارزهای مختلف در طول روز نهایت چند واحد است. اگر اهرم وجود نداشته باشید هیچ – با سرمایه پایین نمی تواند در این بازار سود کند. اهرم رقمی است که میزان سرمایه شما در آن ضرب میشود. مثلا اگر اهرم شما ۵۰۰ باشد و ۲ دلار را وارد معامله کنید. گویی که ۱۰۰۰ دلار را در جریان معامله قرار ا است و پیشنهاد داده اید. اهرم کمک میکند تا شما بتوانید سود قابل ملاحظه ای کنید و البته از آن طرف هم ممکن است به همین ترتیب ضرر کنید. پس تنظیم اهرم معاملاتی بخصوص برای افراد مبتدی بسیار مهم میشود  در واقع اهرم ها سود  و ضرر شما را به میزان اهرمی که انتخاب کرده اید چند برابر می کنند .

اسپرد چیست؟

 وقتی میخواهید ارزی را بخرید یا بفروشید دقیقا نمیتوانید روی همان قیمتی که وجود دارد این کار را انجام دهید. به عکس زیر دقت کنید دو قیمت در تصویر وجود دارد. یکی قیمتی که میتوانید با آن ارز را بخرید (ASK) و یکی قیمتی که میتوانید با آن ارز را بفروشید(BID). در واقع وقتی شما یک معامله buy یا sell باز می کنید قیمت کمی بالاتر یا پایین تر از قیمت زنده ارز است. این فاصله بین دو قیمت را اسپرد می گویند میزان اسپرد به چند عامل از جمله نوع جفت ،ارز کارگزاری و نوع حساب شما و حتی ساعت معامله بستگی دارد.

پیپ چیست؟

به دلیل حجم بالای معاملات قیمت ارزها با چند رقم بعد از اعشار نوشته شده است به تغییرات چهار رقم آخر بعد از اعشار پیپ می.گویند مثلا اگر شما پوند انگلستان را به قیمت ۱.۷۱۴۶ خریداری کنید و سپس قیمت آن تا ۱.۷۱۵۶ بالا برود در واقع شما ۱۰ پیپ سود کرده اید البته در برخی ارزها مانند ین ژاپن jpy رقم پشت اعداد سه رقمی است توجه داشته باشید که ارزش پیپ هر ارز با ارز دیگری متفاوت است. برای اطلاع بیشتر از این موضوع به ماشین حسابهای پیپ سنج کارگزاری که در آن ثبت نام کرده اید مراجعه کنید. البته معمولا در دروه های اموزشی این مفاهیم به طور کامل به شما اموزش داده می شود.

انتخاب بهترین استراتژی فارکس برای شما

وقتی صحبت از انتخاب بهترین و سودآورترین استراتژی معاملاتی فارکس می شود، واقعاً هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد. بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس به صورت فردی مناسب خواهد بود. این به این معنی است که شما باید در وهله اول لازم است شخصیت خود را در نظر بگیرید و بهترین سیستم معاملاتی فارکس را که مناسب شما باشد، انتخاب کنید. استراتژی که برای شخص دیگری بسیار خوب عمل می کند، ممکن است برای شما کارساز نباشد. در واقع شما باید اول برای  خودتان مشخص کنید دنبال گرفتن سود های کوچک در زمانی کوتاه هستید و یا دنبال سود های بزرگتر در بازه های معاملاتی بزرگتر. باید ببنید شخصیت و روحیه شما با کدام یک از این دو نحوه معامله سازگار است .

انواع مختلف استراتژی های معاملاتی فارکس

اسکالپینگ

این معاملات بسیار کوتاه مدت هستند و احتمالاً فقط برای چند دقیقه انجام می شوند. یک اسکالپر به دنبال این است که به سرعت پیشنهاد خرید را شکست دهد و قبل از خروج تنها به سود کوچکی اکتفا کند.

معاملات روزانه

این دسته از معاملات معاملاتی هستند که قبل از پایان روز بسته می شوند. این کار احتمال تاثیر منفی حرکت های بزرگ در طول شب را از بین می برد. استراتژی های معاملات روزانه در بین استراتژی های معاملاتی فارکس برای مبتدیان رایج می باشند

سوئینگ تریدینگ

این شیوه از معاملات بر روی موقعیت هایی تمرکز دارد که برای چندین روز حفظ می شوند، به طوری که معامله گران به دنبال سود بردن از الگوهای قیمت کوتاه مدت هستند. یک معامله گر سوئینگ معمولاً هر نیم ساعت یا یک ساعت به میله ها نگاه می کند.

پوزیشن تریدینگ

این روش در واقع دنبال کردن روند طولانی مدت، با هدف به حداکثر رساندن سود از تغییرات عمده در قیمت می باشد. یک معامله گر بلندمدت معمولاً به نمودارهای پایانی روز نگاه می کند. بهترین استراتژی های معاملاتی پوزیشن تریدینگ نیازمند صبر و انضباط بسیار زیاد از سوی معامله گران است. این روش نیاز به دانش کافی در مورد اصول بازار دارد.

تماس با اموزشگاه فنی و حرفه ای برای دوره فارکس در اصفهان :

ابتدا مشاوره رایگان بگیرید سپس در دروه این اموزشگاه شرکت کنید . این اموزشگاه امکان مشاوره رایگان پیش از پرداخت وجه دارد :


⭐️ استاد برجسته کشوری با بیش از ۱۰ سال سابقه معامله در بورس فارکس
❇️ برگزاری بیش از ۷۰ دوره فارکس
⭐️ جلسه اول به منظور کیفیت سنجی توسط شما ⭐️ رایگان ⭐️ شده است. پس از جلسه اول رایگان و یا مشاوره تخصصی رایگان با استاد در صورت تمایل می‌توانید ثبت نام کنید.
⭐️ دوره تخصصی و کاربردی و مبتنی بر درآمد خواهد بود.

✅ دوره‌های آموزشی ویژه بورس فارکس:
✔️ استراتژی های معاملاتی با نرخ پیروزی بالا
✔️ پرایس اکشن پیشرفته و کاربردی
✔️ ایچیموکو پیشرفته / پرایس اکشن و …
✔️ مدیریت سرمایه
✔️ مدیریت احساسات و روانشناسی بازار
✔️ تشخیص نقطه ورود و خروج دقیق
✔️ کارگاه معاملاتی در بازار زنده (اتاق معاملات حرفه‌ای برای کسب تجربه مهارت‌جو)

مدت زمان کل: 

۳۶ساعت آموزشی

مکان برگزاری: 

اصفهان، میدان ازادی
تلفن ثابت: ۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲
تلفن همراه: ۰۹۲۱۴۳۹۴۶۵۰

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. دوره به روزی بود من رفتم
    گفتم بیام تجربه ام را بگم. استاد با حوصله بود در کل تجربه خوبی بود.

  2. هنوز زمان ثبت نام هست؟ دوره بعدی چه تاریخیه؟

  3. قیمت خوب بود

  4. من از مشاوره رایگان شون پیش از دوره اصلی فارکس راضی بودم. دوره را هم ثبت نام کردم . بریم ببینیم دوره چجوریه . امیداورم خوب باشه مثل مشاوره شون

  5. من سبک اسمارت مانی در فارکس را می خواستم شما تدریس می کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page