تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

بهترین آموزشگاه های آموزش کورل دراوCorelDraw در اصفهان+  آدرس و ☎️ و نظرات

  • کد خبر : 642
  • 09 دی 1401 - 13:21
بهترین آموزشگاه های آموزش کورل دراوCorelDraw در اصفهان+ <strong> آدرس و ☎️ و نظرات</strong>

ادرس و شماره تماس اموزشگاه ها در انتهای مطلب موجود است مقدمه CorelDRAW یک نرم افزار کاربری برداری است به این معنی که هر چیزی که در این نرم افزار تولید کنیم نوعی شی ء به حساب میاید که هر شیء در برنامه CorelDRAW دارای خصوصیات متنوع می باشند. از جمله این شیء میتواند نوعی […]

ادرس و شماره تماس اموزشگاه ها در انتهای مطلب موجود است

مقدمه

CorelDRAW یک نرم افزار کاربری برداری است به این معنی که هر چیزی که در این نرم افزار تولید کنیم نوعی شی ء به حساب میاید که هر شیء در برنامه CorelDRAW دارای خصوصیات متنوع می باشند. از جمله این شیء میتواند نوعی قلم نوعی رنگ – جلوه های پیرامونی و جلوه ه های داخلی شکل باشد.در مجموع برنامه CorelDRAW یک صفحه سفید با انواع قلم و ابزار در اختیار شما می گذارد. از این برنامه برای طراحی انواع صفحات مانند: صفحات روزنامه یا کتاب اشکال و یا آرم شرکتها و …… استفاده می شود.

با توجه به گستردگی استفاده از فضای مجازی، بسیاری از افراد به اجبار نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای تصویری و گرافیکی را احساس کردند. در حال حاضر استفاده از انواع نرم‌افزارهای گرافیکی به ویژه نرم‌افزارهای برداری، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود.

کاربرد برنامه corel

کار کورل بر مبنای بردار –  vectorمی باشد. کورل. از نظر طراحی به خاطر دقت بالا بسیار مناسب است و طراحی شکل ها و نقشه های پیچیده در کورل به خاطر داشتن ابزار کاربردی و متنوع به سادگی انجام می شود از کورل در بازار کار زیاد استفاده می شود برای نمونه طراحی و آماده سازی نوشته و آرم های مختلف برای برش با دستگاه کاتر پلاتر که اکثرا مورد مصرف شرکتهای تبلیغاتی و تابلوسازی و برش شبرنگ می باشد؛ طراحی پوستر و کاتالوگ و کارت ویزیت طراحی با استفاده از Templateها و صفحات آماده آن برای مجله ها و روزنامه ها؛ طراحی صفحات وب البته به شکل محدود و در کنار دیگر برنامه ها مثل Flashو…)؛ طراحی پارچه در کارخانجات چاپ پارچه و … از لحاظ امور چاپ کورل دراو یک ویژگی بسیار مهم دارد که آن هم به خاطر برداری بودن آن است به این معنی که نوشته ها و آرم ها در چاپ بسیار دقیق و تمیز هست و لبه نوشته ها پله پله نمی شود. موارد استفاده کورل در او تنها به موارد فوق محدود نمی شود و هر کس به تناسب نیازهایش می تواند از کورل دراو استفاده کند.

شرکت کورل یک شرکت قدیمی و معتبر در زمینه ی طراحی نرم افزارهای مختلف است در سال ۱۹۹۰ برای اولین بار اقدامات خود را به صورت رسمی آغاز کرد و از آن زمان تاکنون نرم افزارهای گوناگونی برای تسهیل اقدامات در اختیار کاربران قرار داده است.

برای اولین بار با ساخت نرم افزار CorelDraw توانست قابلیت‌های بی‌نظیر خود را به جهان معرفی کند و سرانجام با ادغام شدن با شرکت یولید در سال ۲۰۰۹ به یکی از اصلی‌ترین غول‌های جهانی تبدیل شده است. تصاویر در دو دسته‌ی جداگانه ثبت می‌شوند: برداری و پیکسلی.

 Corel و کاربرد آن در فرمول های ریاضی

اساس این برنامه گرافیکی بر فرمولهای ریاضی قرار داده شده است. یعنی همه اشکال در این برنامه به صورت بردار می.باشند این مطلب باعث ایجاد دو حسن شده

۱- به این ترتیب کیفیت تصاویر ساخته شده با این برنامه بسیار افزایش می یابد. شما هر چه قدر این تصاویر را بزرگ و کوچک کنید هیچ تأثیری بر کیفیت تصویر نخواهد داشت. یا هر چه قدر زوم کنید هرگز به پیکسل نمی رسید.

۲-  این قابلیت باعث شده تا فایلهای اصلی کورل دراو بسیار کم حجم باشند.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار CorelDRAW :

پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج عکس

قابلیت ذخیره‌ Template و بازخوانی آن (Import and Export Template)

قابلیت تغییر اندازه‌ متن نوشته شده به صورت Real Time

قابلیت Power Trace (تبدیل عکس به خط یا خطوطی که بتوان آن را در Corel ویرایش کرد)

قابلیت Object Manager (امکان لایه بندی و نمایش خطوط فرضی برای هر صفحه به صورت مجزا)

توانایی کار با فایلهای برنامه Adobe illustrator

تفاوت نرم افزار کورل دراو و فتوشاپ چیست؟

به جرات می توان گفت که نرم افزار کرل دراو قویترین برنامه طراحی برداری و تصویر سازی است.

همانطور که می دانید تصاویر در کامپیوتر به دو نوع پیکسلی و برداری تقسیم می شوند، تصاویر پیکسلی معمولاً حجم بالایی دارند و با زوم کردن هم از کیفیت آنها کاسته میشود ولی تصاویر برداری حجم کمی دارند و هر چقدر هم آنها را بزرگ کنید از کیفیت آنها کاسته نمی شود.

بطور خلاصه: نرم افزار فتوشاپ در زمینه تصاویر پیکسلی و نرم افزار کورل در زمینه تصاویر برداری حرف اول را می زنند.

آشنایی با صفحه ی خوش آمد گویی coreldraw

بعد از راه اندازی برنامه coreh Draw یک صفحه خوش آمد گویی ظاهر میشود که شامل :

۱ باز کردن یک فایل جدید New

 ۲ باز کردن آخرین فایل مورد ویرایش قرار گرفته Recently Used

۳ باز کردن یکی از فایلهای موجود Open

۴. باز کردن فایلها بر اساس الگوها New From Template  

۵ گشت و گذار در coreh Draw یا Corel Tutor  

۶ ویژگیهای جدید corel Draw يا Whats New

انواع رسم جدول

رسم جدول و کاغذ شطرنجی GRAPH PAPER:  از این ابزار می توان برای رسم جداول و رسم کاغذ شطرنجی بهره برد

ابزار رسم چند ضلعی POLYGON ابتدا ابزار چند ضلعی را از جعبه ابزار در کادر ابزار انتخاب میکنیم برای رسم از یک گوشه چند ضلعی کلیک کرده و رسم را آغاز می کنیم

ابزار حلزونی SPIRAL : این ابزار برای کشیدن چند ضلعی ها بکار میرود ابزار چند ضلعی را انتخاب کرده بعدکلید ctrl را پایین نگهداشته یک منحنی حلزونی متحدالمرکز ایجاد مینماییم

ابزار رسم بیضی و دایره : ابتدا ابزار رسم بیضی را از کادر ابزار انتخاب میکنیم سپس در صفحه کادر در جایی دلخواه کلیک

چپ را فشرده و به گوشه ای می کشیم بدین ترتیب بیضی مورد نظر با قطر دلخواه ایجاد کرد

 ترسیم شکل مربع:  پیش از این کار شکل موجود در کادر ابزار که به شکل یک مستطیل کوچک میباشد ( (Rectangleکلیک کرده و آن را انتخاب میکنیم ابتدا کلید کنترل را پایین نگهداشته و سپس با موس در جای دلخواه از صفحه کار کلیک چپ را فشرده و بسویی می کشیم. بدین ترتیب یک مربع ایجاد می شود.

ذخیره سازی فایل ها

بهتر است در فواصل زمانی بسیار کوتاه تغییرات اعمال شده را ذخیره نماییم برای این منظور بر روی دکمه ذخیره سازی روی نوار ابزار استاندارد کلیک کرده و تغییرات را ذخیره کنید و یا به ترتیب از منوی File گزینه Save را انتخاب میکنیم و با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl+S تغییرات را ذخیره کنید

پالت لغو فرامین

به منظور کنترل بیشتر بر عملیاتی که به تازگی اجرا شده میتوان از پالت لغو فرامین یا Undo استفاده نمود.

بدین منظور ابتدا از منوی Toolsگزینه Undo Docker را انتخاب نموده تا پالت Undoظاهر شود. در این پالت می توان ترسیمات خود را بر اساس تقدم فرامین مشاهده کرد و فرمان دلخواه را لغو نمود.

تماس با اموزشگاه فنی و حرفه ای برای دوره کورل دراو در اصفهان :

💡مخاطبین این دوره چه کسانی هستند؟
دانشجویان دوره گرافیک، طراحان گرافیک ، مسئولین تبلیغات، ناشرین کتاب و مجلات، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری ، طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها و …. به این نرم افزار نیاز دارند.

🔰دوره‌های مرتبط و تکمیل کننده:
فتوشاپ حرفه ای، ایلاستریتور، ایندیزاین، تری دی مکس، پریمیر، افترافکت، مایا و…

✓حضوری، مجازی، خصوصی
🏅دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای با کد بین المللی

💡مخاطبین این دوره چه کسانی هستند؟
دانشجویان دوره گرافیک، طراحان گرافیک ، مسئولین تبلیغات، ناشرین کتاب و مجلات، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری ، طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها و …. به این نرم افزار نیاز دارند.

🏅دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای با کد بین المللی

دو دو شعبه اصفهان، چهار راه آپادنا – ۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲ – با ۲۰ سال سابقه در خشان

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page