تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

بهترین آموزشگاه برق صنعتی و ساختمان در اصفهان با ادرس، تلفن ☎️ و نظرات

  • کد خبر : 833
  • 08 بهمن 1401 - 13:28
بهترین آموزشگاه برق صنعتی و ساختمان در اصفهان با ادرس، تلفن ☎️ و نظرات

مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد. این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند. رشته های آموزشی عبارتند از:  💎💎 آموزش تابلو برق صنعتی   💎💎 […]

مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد. این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند.

رشته های آموزشی عبارتند از:

 💎💎 آموزش تابلو برق صنعتی

  💎💎 آموزش plc

 💎💎 آموزش برق ساختمان

 💎💎 آموزش هوشمند سازی ساختمان

 💎💎 آموزش راه اندازی و طراحی سیستم های خورشیدی

 💎💎 آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک

 💎💎 آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

 💎💎آموزش تعمیرات لوازم خانگی

💎💎 آموزش نصب دوربین مداربسته

که تماما توسط اساتیدی که خود دارای تجربه عملی در صنعت برق، الکترونیک واتوماسیون هستند تدریس می شوند. کارآموزان مشتاق به شرکت در این دوره ها پس از اتمام دوره آموزشی خود به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و بدون هیچ دغدغه ای حرفه خود را پیش گیرند.

ویژگی های آموزشگاه برق و الکترونیک

به طور کلی می توان گفت که آموزشگاه برق و الکترونیک (اموزشگاه برق)، آموزشگاهی است که بتواند مطابق با جدیدترین متد آموزشی، مباحث مربوطه را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی توسط اساتید برجسته، در اختیار هنرجویان قرار دهد. در واقع یک آموزشگاه برق باید دارای کارگاه های مجهز بوده و وسایل لازم برای آموزش را تهیه کند. و سرانجام یک آموزشگاه خوب باید پس از پایان دوره های مرتبط با برق، مدرک معتبری را به هنرجویان ارائه دهد.

☎️☎️ ادرس و شماره تماس آموزشگاه فنی و حرفه ای در رشته برق صنعتی و برق ساختمان در اصفهان :

💎💎اموزش کاربردی برق ساختمان و رشته های برق صنعتی به صورت تخصصی

💎💎 زیر نظر اساتید مجرب

💎💎 ارائه مدرک فنی حرفه ای/ شرایط اقساط / مشاوره رایگان پیش از پرداخت هر گونه وجه

اصفهان دروازه شیراز خیابان سعادت اباد

جهت مشاوره رایگان یا شرکت در دوره تماس بگیرید :
☎️☎️ ۰۳۱۳۶۷۰۳۰۹۲

لینک کوتاه : https://search360.ir/?p=833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دوره برقکار شون را شرکت کردم عالی بود

  2. دوره هوشمند سازی ساختمان با پروتکل knx است ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آمورشگاه حسابداری شهر ری آموزش حسابداری در دماوند آموزش حسابداری در فیروزکوه آموزشگاه حسابداری در بابلسر آموزشگاه حسابداری در رباط کریم آموزشگاه حسابداری در شهریار آموزشگاه فنی و حرفه ای در دماوند ادرس دکتر مسعود صیادی اموزش انیمیشن سازی اموزش تری دی مکس اموزش حسابداری در رباط کریم اموزش فنی و حرفه ای اموزشگاه حسابداری در اسلامشهر اموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان اموزشگاه کورل دراو اصفهان اموزشگاه گرافیک اصفهان اینستاگرام دکتر مسعود صیادی بهترین آموزشگاه حسابداری اسلام شهر بهترین آموزشگاه قیروزکوه بهترین آموزشگاه کامپیوتر شهرری بهترین دوره حسابداری در دماوند بهترین دوره حسابداری در شهریار بهترین شیرینی فروشی اصفهان بهترین کیک تولد اصفهان بهترین کیک فروشی اصفهان بهترین گل فروشی در اصفهان تری دی مکس حرفه ای دوره حسابداری در اسلام شهر دوره حسابداری در بابلسر دوره حسابداری در رباط کریم دوره حسابداری در شهریار دوره حسابداری در فیروزکوه دوره حسابدرای در هرمزگان و بندر عباس دوره معماری دوره کورل دارو اصفهان مدل سازی در تری دی مکس مطب دکتر مسعود صیادی کلاس حسابداری در اسلام شهر کلاس حسابداری در بابلسر کلاس حسابداری در هرمزگان و بندر عباس گل فروشی با قیمت مناسب اصفهان یادگیری کورل دراو

You cannot copy content of this page